Nejčastější dotazy týkající se přestavby vozidel na lpg.

 

1. Kolik stojí přestavba auta na plyn nebo-li montáž lpg?

Cena montáže lpg se odvíjí od  značky a modelu vozidla a dále pak dle managementu motoru. Záleží také na značce a variantě systému a nádrži která má být použita, zda válcová nebo toroidní (místo rezervního kola).

2. Jak dlouho přestavba trvá?

Běžná vozidla jsou hotova během jednoho dne. Důležitý je však dostatečný časový prostor aby bylo možno vozidlo řádně nastavit a otestovat. Auta s motory turbo i výkonná vozidla po přestavbě na lpg testujeme v dynamické zátěži na dálnici.

3. Neztratí auto na plyn výkon?

Udává se, že vozidlo ztratí cca 5% na výkonu motoru což není tak docela pravda. Přestavujeme na plyn vozidla všech managementů motorů, kubatur, s turbem či bez a vždy se snažíme abychom zajistili shodný výkon motoru a maximální komfort z jízdy.
Výkon motoru ve všech režimech při jízdě na lpg GARANTUJEME.

4. Je plynový pohon bezpečný?

Mnoho z Vás má obavy z plynového pohonu o svou bezpečnost a raději se do přestaveb na lpg či cng nepouštějí. Úplně jim stačí zmínka v televizi či v novinách jak kde co bouchlo, ale na plynové soustavy ve vozidlech jsou kladeny vyšší nároky na bezpečnost než například pro naftu či benzín a když přidáme letité zkušenosti v oboru, můžete si být jistí že za své peníze dostanete to co jste žádali. Plynová vozidla mají několik pojistných ventilů, přes které palivo v případě požáru vlastně vyhoří, ale nevybouchne.

5. Jaké povinnosti mi přibudou pořízením plynového pohonu?

a)Revize zařízení - provádějí se 1x za rok nebo po ujetí 10 000 kilometrů (podle toho co nastane dříve). 

Je to vizuální kontrola s následným měřením úniku pomocí detekčního přístroje. Provádí se na počkání.

b)Servis – provádí se 1x za 20 tis km

- spočívá ve výměně filtrů a kontrole testerem popřípadě na emisním přístroji

6. Jaký zásah do vozidla bude proveden při montáži lpg

Při přestavbě na lpg či cng  je nutno  vyvrtat cca10 dír.
5 dír o průměru 6mm do sacího potrubí,1 díra o průměru 40mm a 2 díry o průměru 12mm pro uchycení nádrže v prostoru rezervy, 1 díra o průměru 60mm do zadního nárazníku pro plnící koncovku, 1 díra o průměru 12mm do přístrojové desky pro přepínač
Toť vše co se týče vrtání.

Máte-li jiné dotazy, napište nám, rádi Vám je zodpovíme.